به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    کسب درآمد انلاین

    بهترین روش  های کسب درآمد انلاین


    سالی که گذشت همه ما را تشویق کرد که در داخل خانه بزرگ را در آغوش بگیریم. پس جای تعجب نیست که علاقه به نحوه کسب درآمد آنلاین از محل امن خانه هایمان اکنون در حال افزایش است.

    چیزی که زمانی شبیه رویاهای دوردست بود، اکنون برای میلیون ها نفر به واقعیت تبدیل شده است. آن دسته از ما که در چند سال گذشته از راه دور از دفاتر خانه خود کار می‌کردیم، توضیح بسیار کمتری برای انجام دادن در رویدادهای خانوادگی داشتیم - مسیر کسب مقدار قابل توجهی پول آنلاین بسیار واضح‌تر شده است.

    جادوی وب این است که یک کانال فروش، شبکه بازاریابی، و مرکز جامعه همه در یک واحد است – به علاوه خیلی بیشتر. راه های خلاقانه زیادی برای کسب درآمد آنلاین به غیر از نظرسنجی و فروش کالاهای مستعمل در Craigslist وجود دارد.

    با این حال، برخی از مشاغل و مشاغل جانبی نسبت به سایرین با سبک زندگی لپ‌تاپ سازگارتر هستند. در این راهنما، نقاط قوت و کاستی‌های چند گزینه برتر پول‌ساز را بررسی می‌کنیم.

    نحوه کسب درآمد آنلاین: 25 راه اثبات شده

    برای اینکه انتخاب بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین را آسان‌تر کنیم، به چند عامل کلیدی نگاه می‌کنیم:

        نوع کسب و کار: آیا این ایده مبتنی بر محصول است، مبتنی بر خدمات است یا توسط مخاطب هدایت می شود.
        تلاش: به چه مقدار زمان، مهارت یا تجربه برای این ایده نیاز دارید.


        اهرم: چقدر موقعیت خوبی دارید تا ایده را به ایده ای پولساز تبدیل کنید که ارزش آن بدون نیاز به توجه مستقیم شما افزایش می یابد. یک ایده با اهرم بالا، معامله 1:1 زمان با پول نیست.


        هزینه های راه اندازی: بودجه اولیه ای که برای راه اندازی ایده نیاز دارید.
        پتانسیل سود: چه مقدار سود می توانید از ایده خود در سال انتظار داشته باشید.

    اسماعیل
    جمعه 20 اسفند 1400 - 1:26
    بازدید : 319
    برچسب‌ها :

    خرید ممبر تلگرام

    تلگرام در ترکیه، هند، اندونزی، کره جنوبی، روسیه، ازبکستان، فرانسه و آمریکا بسیار محبوب است. امروزه بیشتر کسب و کارهایی مانند ارز دیجیتال، کسب و کار، فان دارای کانال یا گروه در تلگرام هستند. زمانی که امکان ساخت کانال یا گروه به اپلیکیشن تلگرام اضافه شد، همه ما می دانستیم که کاربران کانال ها و گروه های زیادی را بر اساس موضوعات مختلف ایجاد خواهند کرد.

    تلگرام به 400 میلیون کاربر فعال رسیده است، اما جذب و جذب اعضای گروه تلگرام یا اعضای کانال تلگرام به زمان نیاز دارد. کسب و کار شما ممکن است زمان زیادی برای این کار نداشته باشد. خوشبختانه، اکنون می توانید صدها تا هزاران عضو تلگرام را با خرید آنها به دست آورید.

    تعداد اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید یا اعضای گروه تلگرام می توانند فوراً اعتبار برند شما را ایجاد کنند و در حین ایجاد روابط و رشد کانال تلگرام شما به سرعت مورد توجه شما قرار گیرند. همچنین این واقعیت وجود دارد که فالوورها فالوورهای بیشتری می آورند!

        خرید اعضای تلگرام از ترکیه، هند، اندونزی، کره جنوبی، روسیه، ازبکستان، فرانسه و آمریکا
        هدف گذاری اعضای تلگرام برای ارز دیجیتال، آیکو، شرط بندی
        خرید بازدید از پست تلگرام

    خرید مشترک کانال تلگرام

    هرچه تعداد اعضای کانال تلگرام یا اعضای گروه تلگرام بیشتر باشد، دسترسی و نفوذ شما در شبکه های اجتماعی بیشتر است و اگر محصول یا خدماتی را تبلیغ می کنید، این مهم ترین چیز است. هنگامی که شروع به کار می کنید، افزایش مخاطبان خود یک چالش واقعی است، و اینجاست که خرید ممبر تلگرام وارد می شود. شما به طور فوری تعداد اعضای تلگرام خود را افزایش می دهید، که به نوبه خود به این معنی است که برند شما به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند و این منجر به ارگانیک شدن سریع تر می شود. رشد به طور خلاصه، خرید اعضای تلگرام به این معنی است که سفر خود را در شبکه های اجتماعی از هیچ شروع نمی کنید. درعوض، شما برای پیشبرد کار، تقویت می کنید.
    بازگشت به فهرست مطالب
    نحوه افزایش عضو

    در این قسمت سعی داریم آموزش کامل افزایش ممبر کانال در تلگرام را به شما آموزش دهیم. امید است این آموزش دید خوبی به شما بدهد. تصور کنید می خواهید روی افزایش ممبر کانال یا گروه در تلگرام کار کنید؟ برای انجام این کار چه نیازی دارید؟ پاسخ بسیار ساده است!! اگر هزار سیم کارت داشتید و تلگرام آنها را فعال کردید، می توانید آن حساب ها را به هر کانالی که می خواهید اضافه کنید. اما سه سوال وجود دارد که باید به آنها پاسخ داد:

        آیا می توان تعداد زیادی سیم کارت خرید؟ می توانید از شماره مجازی استفاده کنید و هر تعداد که می خواهید با قیمت مناسب خریداری کنید.
        چگونه می توان هزار سیم کارت را در تلگرام ثبت و فعال کرد؟ نیازی نیست این حساب ها را به صورت دستی فعال کنید. با توجه به قابلیت متن باز تلگرام می توانید با برنامه نویسی آن را خودکار کنید تا شماره های مجازی توسط این قابلیت فعال و آماده استفاده شوند.
        تصور کنید تعداد زیادی سیم کارت می خرید و آنها را فعال می کنید. چگونه آنها را به کانال های مختلف بپیوندیم؟ شما می توانید نرم افزاری را برای خودکارسازی فرآیند طراحی کنید.

    اسماعیل
    پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 0:00
    بازدید : 302
    برچسب‌ها :

    دانلود پست های اینستاگرام

    چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

    برای دانلود عکس های اینستاگرام کافیست آدرس عکس اینستاگرام را در کادر بالا وارد کنید و عکس را در اندازه اصلی وارد کنید.

    مرحله 1: از instagram.com دیدن کنید و سپس عکس اینستاگرامی را که می خواهید در اندازه واقعی دانلود کنید جستجو کنید.

    مرحله ۲: URL یا لینک عکس اینستاگرام را کپی کنید.

    مرحله 3: اکنون URL یا لینک عکس اینستاگرام کپی شده را در کادر ورودی داده شده در بالا قرار دهید.

    مرحله 4: برای مشاهده و دانلود عکس بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

    برخی از بهترین رسانه های اجتماعی که توسط مخاطبان زیادی مورد استفاده قرار می گیرند و محبوبیت زیادی به دست آورده اند و اینستاگرام یکی از آنهاست. اینستاگرام توسط کوین سیستروم و مایک کریگر ساخته شده است. وقتی اینستاگرام راه اندازی شد، تنها در 24 ساعت محبوبیت زیادی به دست آورد.

    برای برخی از شما که در مورد اینستاگرام نمی‌دانید، این یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس بزرگ است که پس از خرید آن به مبلغ 1 میلیارد دلار در مارس 2012، اکنون متعلق به فیس‌بوک است. اما پس از مدتی اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرد که می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید. ویدیوها و استوری ها در اینستاگرام در حال حاضر اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در ماه دارد.

    اینستاگرام روز به روز در حال محبوب شدن است، اما اینستاگرام با افزایش محبوبیت خود محدودیت هایی نیز دارد. این محدودیت ها شامل این است که کاربران نمی توانند عکس های اینستاگرام یا عکس پروفایل اینستاگرام را در اندازه واقعی دانلود کنند. این محدودیت‌ها برای کاربران اینستاگرام بسیار ناامیدکننده است

    زیرا نمی‌توانند تصاویر اینستاگرام کسی را ذخیره یا دانلود کنند. همچنین ممکن است متوجه شوید که نمی‌توانید هیچ عکس نمایه عمومی را در اندازه کامل مشاهده کنید و بدون آن ویژگی، تشخیص اینکه چه کسی شما را دنبال می‌کند یا عکس‌ها و ویدیوهای شما را دوست دارد دشوار است. من دلیل عدم استفاده از این ویژگی‌ها را به کاربران خود نمی‌دانم و فکر می‌کنم به همین منوال ادامه خواهد یافت.

    اما این محدودیت ها نمی تواند کاربران را از ترک پلتفرم خود باز دارد زیرا همه عاشق این برنامه غول پیکر اشتراک گذاری عکس هستند. هیچ کس نمی خواهد به دلیل این محدودیت ها از این برنامه شگفت انگیز اجتناب کند. ممکن است برای شما آسان باشد که آنها را به خاطر این محدودیت ها سرزنش کنید، اما ممکن است دلیلی در پشت آن وجود داشته باشد که هیچ کس جز آنها نمی داند. از سر ناامیدی، بسیاری از مردم شروع به یافتن راه حلی برای دانلود تصاویر اینستاگرام در اندازه واقعی کردند. اما هیچ گزینه یا راهی وجود نداشت که به آنها امکان دانلود عکس های اینستاگرام را بدهد.

    از میان مخاطبان زیاد کاربران، برخی از کاربران توسعه دهنده یا برنامه نویس هستند که آنها نیز به دلیل این محدودیت ها ناامید شده اند. این افراد شروع به یافتن راه حلی برای دانلود عکس یا ویدیو از اینستاگرام به روش خود کردند و ابزارهای شخص ثالث برای دانلود عکس های اینستاگرام ایجاد کردند. بنابراین، پس از آن یک راه حل برای آن مشکل، کاربران شروع به استفاده از وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث برای دانلود عکس ها از اینستاگرام با استفاده از ابزار دانلودر اینستاگرام کردند.

    بسیاری از افراد ممکن است ندانند چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کنند، بنابراین; آنها در گوگل جستجو می کنند تا این ابزارهای شخص ثالث را پیدا کنند و از آنها استفاده کنند. همه دوست دارند تصاویر اینستاگرام بازیگران یا بازیگران مورد علاقه خود را ذخیره یا دانلود کنند. بنابراین این ویژگی مورد تقاضای بسیاری از کاربران است. ممکن است برای شما سخت باشد که عکس‌ها را از اینستاگرام با گرفتن عکس‌های فوری یا ویدیو ذخیره کنید.

    اما با برنامه‌ها و وب‌سایت‌های شخص ثالث می‌توانید این فرآیند را بسیار آسان‌تر کنید و به اندازه عکس‌هایی که می‌خواهید دانلود کنید رایگان دانلود کنید. برای دانلود عکس های اینستاگرام باید URL یا لینک عکس اینستاگرامی را که می خواهید دانلود کنید قرار دهید و سپس آن URL یا لینک را در کادر ورودی قرار دهید. حالا فقط دکمه دانلود را بزنید تا دانلود شود.

    اسماعیل
    دوشنبه 16 اسفند 1400 - 14:42
    بازدید : 429
    برچسب‌ها :

    بازیابی رمز دوم  تلگرام

    تایید دو مرحله ای به شما این امکان را می دهد که یک لایه امنیتی اضافی به حساب کاربری تلگرام خود اضافه کنید

    تلگرام به شما این امکان را می دهد تا با تایید دو مرحله ای حساب خود را ایمن کنید. این به شما امکان می دهد رمز عبور دوم را اضافه کنید، که باید هر بار که وارد حساب خود می شوید از آن استفاده کنید. تلگرام. در اینجا نحوه روشن کردن آسان تایید دو مرحله ای در تلگرام آورده شده است.

    به‌طور پیش‌فرض، برای اتصال به تلگرام، باید از رمز عبور یک‌بار مصرف (OTP) ارسال شده از طریق پیامک یا پیام تلگرام به دستگاه دیگری که قبلاً در آن وارد شده‌اید، استفاده کنید. اما برای امنیت بهتر حساب کاربری خود در تلگرام، باید از قابلیت تایید دو مرحله ای برنامه

    اگر رمز دوم را فراموش کردید، می توانید با استفاده از ایمیل خود آن را بازنشانی کنید. این رمز عبور در همه دستگاه ها همگام شده و به حساب کاربری شما در تلگرام لینک شده است.

    فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام برای اندروید


    فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام برای اندروید بسیار ساده است. ابتدا روی نماد منوی سه خطی در گوشه سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید.

    نحوه دسترسی به تنظیمات تلگرام در اندروید

    با این کار منویی با تعدادی گزینه باز می شود. روی "تنظیمات" ضربه بزنید.

    تنظیمات تلگرام در اندروید

    اکنون به "حریم خصوصی و امنیت" بروید.

    تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی در تلگرام برای اندروید

    "تأیید دو مرحله ای" را انتخاب کنید.

    فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام برای اندروید

    در صفحه بعدی، روی "تنظیم رمز عبور" ضربه بزنید.

    فعال کردن رمز دوم برای اتصالات تلگرام

    زمان آن رسیده است که رمز عبور احراز هویت دو مرحله ای خود را وارد کنید. توصیه می کنیم برای ایجاد رمزهای عبور قوی از یک مدیر رمز عبور خوب استفاده کنید. "ادامه" را فشار دهید.

    رمز دوم خود را در تلگرام وارد کنید

    رمز عبور خود را دوباره وارد کنید و دکمه "ادامه" را انتخاب کنید.

    رمز عبور تلگرام خود را تایید کنید

    یک راهنمایی رمز عبور تنظیم کنید، سپس "ادامه" را فشار دهید.

    تنظیم رمز عبور در تلگرام برای اندروید

    اکنون از شما خواسته می شود که آدرس ایمیل خود را وارد کنید، در صورتی که بخواهید رمز عبور خود را بازنشانی کنید از آن استفاده می شود. تلگرام در آینده "ادامه" را فشار دهید.

    یک ایمیل بازیابی برای تایید دو مرحله ای در تلگرام اندروید تنظیم کنید

    اکنون تلگرام تاییدیه را به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می کند. برای ادامه کد را وارد کنید.

    کد تایید که به شما امکان می دهد تایید دو مرحله ای را در تلگرام برای اندروید فعال کنید

    تبریک می گویم، شما به تازگی یک لایه امنیتی اضافی به حساب خود اضافه کرده اید. تلگرام. دکمه «بازگشت به تنظیمات» را انتخاب کنید و با خیال راحت چت کنید.

    فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام برای آیفون
    فرآیند فعال کردن تأیید دو مرحله‌ای در تلگرام برای آیفون کاملاً مشابه است. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

    چت عمومی تلگرام برای آیفون، روی «تنظیمات» در نوار پایینی که در سمت راست تب «چت‌ها» است، ضربه بزنید.

    تنظیمات تلگرام در آیفون

    "حریم خصوصی و امنیت" را انتخاب کنید.

    تنظیمات حریم خصوصی در تلگرام برای آیفون

    گزینه “Two-step verification” را انتخاب کنید.

    فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام برای آیفون

    اکنون دکمه "تنظیم رمز عبور اضافی" را فشار دهید.

    تعیین رمز دوم در تلگرام برای آیفون

    وقت آن رسیده است که برای ایمن سازی حساب کاربری خود در تلگرام، یک رمز عبور اضافه در اینجا تعیین کنید. رمز عبور خود را در هر دو قسمت وارد کنید و مطمئن شوید که آنها یکسان هستند، سپس "Create Password" را انتخاب کنید.

    برای فعال کردن تایید دو مرحله ای باید رمز عبور تلگرام خود را دوبار تایپ کنید

    اکنون می توانید یک راهنمایی برای رمز عبور خود ایجاد کنید. این سرنخ زمانی ظاهر می شود که تلگرام رمز دوم شما را بخواهد. پس از پایان کار، «ادامه» را فشار دهید.

    اضافه کردن رمز عبور ایده خوبی است، در حالی که هنوز امکان تایید دو مرحله ای در تلگرام برای آیفون را فراهم می کند

    اگر بخواهید رمز عبور تلگرام خود را بازنشانی کنید، یک کد بازیابی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. در این مرحله آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس دکمه Continue را فشار دهید.

    ادامه مطالب

    اسماعیل
    شنبه 14 اسفند 1400 - 14:49
    بازدید : 368
    برچسب‌ها :

    آیا حفظ مخاطبین تلگرام مهم است؟ آیا می دانید چگونه مخاطبین تلگرام را برای همیشه صادر کنید؟ اگر به دنبال راهی برای حفظ ارتباط با مخاطبین خود هستید، باید با استفاده از روش های مختلف صادرات مخاطبین تلگرام، آنها را ذخیره کنید. هدف ما در وبسایت خرید فالوور آموزش انواع روش های صادرات به شما می باشد. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

    تلگرام به یکی از محبوب ترین برنامه ها برای گسترش بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. کسب و کارهای مختلف در این شبکه اجتماعی گروه یا کانالی تشکیل داده و کسب درآمد می کنند. اما همیشه باید به فکر آینده باشید و در نظر داشته باشید که این روز این برنامه نخواهد بود.


    چگونه با انجام صادرات مخاطبین تلگرام، از دست دادن مخاطبین را حل کنیم؟


    بهتر است از تمامی اطلاعات مهم خود مانند مخاطبین در تلگرام نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هیچگاه دچار مشکل نشوید

    اگر از کاربران تلگرام هستید و ممبرهای واقعی تلگرام را خریداری می کنید، حتماً دیده اید که لیستی به نام تماس در تلگرام وجود دارد. اینها افرادی هستند که شما می شناسید و با آنها تعامل دارید. هنگام ارسال پیام یا برقراری تماس، به این لیست مراجعه کرده و با مخاطب مورد نظر خود چت می کنید.

    اگر صاحب کسب و کار هستید حتما دیده اید که لیستی از مخاطبین در گروه یا کانال تلگرام شما وجود دارد. این اعضا در گروه شما فعال هستند و از مطالب شما استفاده می کنند. شما باید سعی کنید با اعضای گروه خود در ارتباط باشید زیرا آنها مشتری شما هستند و اگر نباشند کسب و کار تلگرام شما خراب می شود و ضرر خواهید کرد.
    خواندن
    برای رشد پایدار از ربات تلگرام استفاده کنید✔️

    هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ممکن است به دلایلی دسترسی به این برنامه محدود شود، اکانت شما حذف شود یا گوشی شما دزدیده شود، بنابراین اگر احساس می کنید مخاطبین تلگرام شما افراد مهمی هستند و باید با آنها در تماس باشید بهتر است از آنها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

    با صادرات مخاطبین تلگرام می توانید برای همیشه به آنها دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی جذاب و در مورد لغو ممنوعیت تلگرام، ادامه این مقاله را بخوانید.


    ساده ترین معنی صادرات مخاطبین تلگرام

    کارینا یعنی برای انتقال شما می توانید تمام اطلاعات تلگرام خود یا تنها بخشی از آن را به یک فایل انتقال دهید و هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. همچنین به معنای کپی کردن تمام مخاطبین تلگرام یعنی نام و شماره تماس و ذخیره آنها در یک فایل است.

    چگونه با انجام صادرات مخاطبین تلگرام، از دست دادن مخاطبین را حل کنیم؟

    اسماعیل
    پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 17:45
    بازدید : 385
    برچسب‌ها :

    ساخت اکانت فیک برای تلگرام


    چگونه در عرض چند دقیقه اکانت تلگرام جعلی بسازیم؟
    ارسال شده توسط ویاچسلاو 09.04.2021 به طور کلی
     

    امروزه به سختی می توان حداقل یک پروژه اینترنتی را پیدا کرد که بدون پشتیبانی از طریق تلگرام اجرا شود. فروشگاه‌های آنلاین، صرافی‌های آنلاین، صرافی‌های ارزهای دیجیتال، پروژه‌های هایپ – همه آنها کانال‌های تلگرام یا حساب‌های پشتیبانی کاربر خود را در این پلتفرم دارند. در بسیاری از موارد، اکانت‌های جعلی تلگرام، اکانت‌های متعلق به سرویس‌ها یا شرکت‌های محبوب را شبیه‌سازی می‌کنند تا به بهانه‌های واهی از کاربران خود پول خارج کنند.

    با این حال، اکانت فیک تلگرام فقط برای اهداف کلاهبرداری استفاده نمی شوند. کاربران اغلب چنین نمایه هایی را برای افزایش آمار مشترکین، ترول کردن آشنایان یا صرفاً برای جلوگیری از افشای اطلاعات شخصی خود در وب ثبت می کنند.

    در این مقاله به شما می گوییم که چگونه پروفایل های جعلی تلگرام را برای هر منظوری بدون استفاده از سیم کارت ایجاد کنید.
    چگونه اکانت های جعلی تلگرام بدون سیم کارت ثبت کنیم؟

    فقط از طریق یک شماره تلفن می توانید برای این سرویس ثبت نام کنید زیرا باید یک پیام کوتاه با کد به آن دریافت کنید. پس از آن باید این کد را در فرم روی پیام رسان وارد کنید. سپس چگونه می توان بدون خرید سیم کارت گران قیمت برای هر یک از آنها اکانت های تلگرام جعلی ایجاد کرد؟

    راه حل بسیار ساده تر است. ارزان ترین راه استفاده از سرویس تایید پیامکی است. در وب سایت کارینا می توانید شماره مجازی تلگرام را با قیمت 0.10 دلار خریداری کنید.

    چنین شماره مجازی پیام هایی را مشابه سیم کارت های معمولی دریافت می کند، اما هزینه آن بسیار ارزان تر است. تنها تفاوت این است که به جای صندوق ورودی گوشی هوشمند خود، پیامک را در نمایه شخصی خود در وب سایت ما دریافت می کنید و می خوانید. شما می توانید هزینه خدمات ارائه شده توسط منبع ما را به دلار، روبل و ارز دیجیتال پرداخت کنید.

    اسماعیل
    چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 14:26
    بازدید : 281
    برچسب‌ها :
     
    اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس محبوب، اطلاعات شخصی زیادی را ذخیره می کند. به عنوان مثال، حساب من دارای عکس هایی از سال 2013 است - روزهای دانشگاه! از این رو، حفظ امنیت آن بسیار مهم است و یکی از راه های اطمینان از این امر تغییر مکرر رمز عبور اینستاگرام است.
     
    از طرف دیگر، اگر فکر می‌کنید حساب شما به دلیل نقض رمز عبور در معرض خطر قرار گرفته است یا رمز عبور فعلی اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید، در اینجا نحوه تغییر یا بازنشانی آن در آیفون، اندروید یا دسکتاپ آورده شده است.
     
    قبل از شروع: مطمئن شوید که از یک رمز عبور ضعیف و به راحتی قابل حدس زدن استفاده نکنید. همیشه از ترکیبی از حداقل شش عدد، حروف، نمادهای نقطه گذاری و غیره استفاده کنید. همچنین می توانید به iCloud Keychain یا یک مدیر رمز عبور شخص ثالث اجازه دهید رمز عبور طولانی و پیچیده ای را پیشنهاد دهد.
     
    چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را در آیفون یا اندروید تغییر دهیم
    نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام با استفاده از وب سایت دسکتاپ
    چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را در آیفون و اندروید بازیابی کنیم
    چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را با استفاده از وب سایت دسکتاپ بازنشانی کنیم
    نحوه فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای در اینستاگرام
     
    چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را در آیفون یا اندروید تغییر دهیم
     
    برنامه اینستاگرام را باز کنید، به پروفایل خود بروید و روی نماد همبرگر (سه خط کوتاه) در بالا سمت راست ضربه بزنید.
    روی تنظیمات → امنیت → رمز عبور ضربه بزنید.
    رمز عبور فعلی و سپس رمز عبور قوی جدید را وارد کنید.
    در نهایت روی Save ضربه بزنید.
     
    تغییر رمز عبور اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن
     
    نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام با استفاده از وب سایت دسکتاپ
     
    در مک یا رایانه شخصی خود از اینستاگرام دیدن کنید و در صورت نیاز وارد شوید.
    به نمایه خود بروید و روی نماد چرخ دنده در کنار ویرایش نمایه کلیک کنید.
     
    روی نماد چرخ دنده در کنار ویرایش نمایه در وب اینستاگرام کلیک کنید
    روی تغییر رمز عبور کلیک کنید.
    رمز عبور فعلی (قدیمی) خود و رمز عبور جدیدی را که می خواهید تنظیم کنید وارد کنید.
    در نهایت روی Change Password کلیک کنید.
    اسماعیل
    سه شنبه 10 اسفند 1400 - 14:09
    بازدید : 327
    برچسب‌ها :

    فراموش کردن رمز اینستاگرام


    چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهیم یا آن را بازنشانی کنیم

    توسط آلن مارتین منتشر شده در 05 آوریل 2021

    آیا می خواهید بدانید چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید یا آن را بازنشانی کنید؟ در اینجا نحوه انجام آن آمده است

    نظرات (1)
    چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهیم یا آن را بازنشانی کنیم
    (اعتبار تصویر: Shutterstock)

    دانستن اینکه چگونه رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید یا آن را بازنشانی کنید، بخش مهمی از رعایت اقدامات امنیتی خوب برای حساب شما است. به طور کلی ایده خوبی است که هر چند وقت یکبار همه رمزهای عبور را بازخوانی کنید (و در حالت ایده آل از یکی از بهترین مدیران رمز عبور استفاده کنید)، و اینستاگرام نیز از این امر مستثنی نیست – حتی اگر به دلیل نداشتن کارت، مسلماً هدف کمتری برای هکرها باشد. جزئیات ذخیره شده در

    بنابراین، چه لاگین شما در یک نقض داده فاش شده باشد، چه می‌خواهید امنیت را بیشتر کنید (از رمز عبور یکسانی در سایت‌ها استفاده نکنید!) یا به سادگی فراموش کرده‌اید که اولین بار چه چیزی را انتخاب کرده‌اید، در اینجا نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام خود آورده شده است. یا آن را ریست کنید.

        بهترین گوشی های دوربین دار که می توانید بخرید
        بهترین برنامه های اندروید رایگان
        بهترین مدیران رمز عبور

    توجه داشته باشید که این دستورالعمل ها برای افرادی است که از لاگین مستقل استفاده می کنند. از زمان خرید آن در سال 2012، می‌توانید با استفاده از اطلاعات کاربری فیسبوک خود وارد شوید، و اگر این کار را انجام دهید، می‌خواهید رمز عبور خود را در آنجا تغییر دهید.

    با فرض اینکه از یک لاگین مستقل استفاده می کنید، در اینجا نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام یا بازنشانی آن آورده شده است.
    ویدیوهای توصیه شده برای شما...
    نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام در اپلیکیشن

    برای اکثر افراد، تغییر رمز عبور اینستاگرام به بهترین وجه از طریق برنامه انجام می شود.
    1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید

    نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام یا بازنشانی آن — رمز عبور اینستاگرام خود را در برنامه تغییر دهید
    (اعتبار تصویر: آلن مارتین)

    برنامه اینستاگرام را در اندروید یا iOS راه اندازی کنید و با جدیدترین عکس ها از فید خود استقبال خواهید کرد. شما باید به صفحه نمایه خود بروید و این کار را با ضربه زدن روی نماد خود در گوشه پایین سمت راست انجام دهید.
    2. مطمئن شوید که در حساب درستی هستید

    نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام یا تنظیم مجدد آن — نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام در برنامه
    (اعتبار تصویر: آلن مارتین)

    این برای اکثر افراد یک مرحله غیر ضروری خواهد بود، اما اگر چندین نمایه در برنامه دارید (اگر حساب های تجاری و شخصی دارید، مثلاً) مطمئن شوید که در پروفایل درست هستید. اگر اینطور نیستید، به سادگی روی فلش کنار نام خود ضربه بزنید و موردی را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید.
    3. منو را باز کنید

    نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام یا تنظیم مجدد آن — نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام در برنامه
    (اعتبار تصویر: آلن مارتین)

    روی سه خط افقی سمت راست نام نمایه خود ضربه بزنید تا منوی گزینه ها باز شود.
    4. تنظیمات را باز کنید

    نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام یا تنظیم مجدد آن — نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام در برنامه
    (اعتبار تصویر: آلن مارتین)

    در انتهای لیست گزینه ها، یک نماد چرخ دنده و کلمه "تنظیمات" را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید.
    5. Security را باز کنید

    نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام یا تنظیم مجدد آن — نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام در برنامه
    (اعتبار تصویر: آلن مارتین)

    در منوی فرعی که باز می شود، گزینه ای با عنوان "امنیت" چهارمین مورد را مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب کنید.

    اسماعیل
    سه شنبه 10 اسفند 1400 - 13:55
    بازدید : 256
    برچسب‌ها :

    تلگرام برای آیفون و آیپد

    تلگرام مطمئن ترین سیستم پیام رسانی است که تاکنون ساخته شده است. حتی روی ضعیف ترین اتصالات تلفن همراه نیز کار می کند. تلگرام را به صورت رایگان برای آیفون و آیپد از لینک زیر دانلود کنید.
    عنوان پیام رسان تلگرام

    نسخه 8.4.0
    به روز شده در 30 دسامبر 2021
    برنامه نویس تلگرام FZ-LLC
    سایت رسمی telegram.org
    سیستم عامل به iOS 9.0 و watchOS 5.0 یا بالاتر نیاز دارد. سازگار با iPhone، iPad و iPod touch.
    نسخه رایگان مجوز

    تلگرام آیفون و آیپد

    تصویر: © telegram.org
    امکانات تلگرام

        پیام‌رسانی فوری - ساده، سریع، ایمن و همگام‌سازی شده در همه دستگاه‌های شما.


        همگام سازی شد. شما می توانید پیام های خود را از تمام دستگاه های خود به طور همزمان دسترسی داشته باشید. شروع به تایپ کردن در تلفن خود کنید و پیام را از رایانه لوحی یا لپ تاپ خود به پایان برسانید.


        امن است. همه چیز در تلگرام، از جمله چت ها، گروه ها، رسانه ها و غیره با استفاده از ترکیبی از رمزگذاری متقارن ۲۵۶ بیتی AES، رمزگذاری ۲۰۴۸ بیتی RSA و تبادل کلید امن Diffie–Hellman رمزگذاری شده است.


        قابل اعتماد. تلگرام به گونه ای ساخته شده است که پیام های شما را در حداقل بایت ممکن ارسال کند، مطمئن ترین سیستم پیام رسانی است که تاکنون ساخته شده است. حتی روی ضعیف ترین اتصالات تلفن همراه نیز کار می کند.


        تلگرام دارای ابزارهای قدرتمند ویرایش عکس و ویدیو و پلتفرم استیکر/GIF باز است تا تمام نیازهای بیانی شما را برآورده کند.
        اجازه می دهد تا تعداد نامحدودی از پیام ها را از طریق 3G، 4G یا Wi-Fi به صورت رایگان ارسال کنید.
        شما می توانید رسانه ها و فایل ها را بدون محدودیت در نوع و اندازه آنها ارسال کنید.
        تماس های صوتی با کیفیت بالا


        می توانید چت های گروهی برای حداکثر 200000 عضو ایجاد کنید، ویدیوهای بزرگ، اسناد از هر نوع (DOC.، MP3.، .ZIP، و غیره) را به اشتراک بگذارید.


        تلگرام چت های مخفی را ارائه می دهد. پیام‌های گپ مخفی را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که به‌طور خودکار از هر دو دستگاه شرکت‌کننده از بین بروند. به این ترتیب می توانید انواع محتوای ناپدید شده - پیام ها، عکس ها، فیلم ها و حتی فایل ها را ارسال کنید. چت‌های مخفی از رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که پیام فقط توسط گیرنده مورد نظر قابل خواندن است.


        رمزگذاری ترافیک برای جلوگیری از دسترسی اشخاص ثالث به پیام های شما.
        احساسات خود را با برچسب های رایگان بیان کنید.
        تاریخچه پیام را جستجو کنید

    دانلود تلگرام برای آیفون و آیپد با iOS

    پیام رسان تلگرام را به صورت رایگان برای آیفون و آیپد دانلود کنید.

    اسماعیل
    سه شنبه 10 اسفند 1400 - 0:44
    بازدید : 258
    برچسب‌ها :

    تلگرام یک برنامه پیام رسانی مبتنی بر ابر است که با سرعت بالا و ویژگی های امنیتی آن مشخص می شود. در حال حاضر، توسط یک پایگاه کاربران بسیار بزرگ استفاده می شود و برای آنها ترجیح داده می شود زیرا دارای ویژگی های زیادی است که آن را از سایرین متمایز می کند. این شبیه به واتس اپ است

    اما به جای اهمیت دادن به پول بیشتر از حریم خصوصی کاربر مانند آنچه واتس اپ انجام می دهد. تلگرام یک برنامه رایگان و متن باز است و حفظ حریم خصوصی کاربر یکی از اولویت های آن است. این توسط هر پلت فرم تلفن همراه، از جمله Android، iOS، Windows Phone، Ubuntu Touch استفاده می شود. همچنین مهم است بدانید که به لطف برنامه های شخص ثالث مانند Webogram (برنامه افزودنی کروم)، Sigram (کلینت بومی لینوکس) و موارد دیگر، می توان از آن بر روی دسکتاپ استفاده کرد. اخیراً برنامه های رسمی دسکتاپ برای لینوکس، ویندوز و Mac OS X منتشر شده است.

    در این مقاله، ویژگی‌های این اپلیکیشن پیام‌رسان مدرن مبتنی بر ابر را فهرست می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد تصاویر، ویدیوها و حتی فایل‌ها را به اشتراک بگذارید. سپس، نصب به طور کلی توضیح داده خواهد شد.
    ویژگی های تلگرام

    فرمول شناسایی با تلگرام شامل شماره موبایل کاربر است. پیامک ارسال می شود و یا تماس می گیرد تا کد تایید را به دارنده شماره تلفن وارد شده بدهد. شماره تلفن برای تأیید را می توان بدون از دست دادن پیام های قدیمی تغییر داد. ممکن است با گروه ها بحث شود، تصاویر نیز ارسال شود.

    از ویژگی های مختلف آن می توان موارد زیر را برشمرد:

        در دسترس بودن آن برای دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه: Android، Iphone/Ipad، Windows phone، Web-Version، PC، Mac و Linux.
        پیام های به شدت رمزگذاری شده و خود تخریبی در دسترس هستند. دسترسی به پیام ها می تواند از چندین دستگاه و پلت فرم باشد.


        چندین تدابیر امنیتی برای محافظت از آن در برابر هکرهای مختلف.
        سرعت پردازش و ارسال پیام بسیار بالایی دارد.


        این یک برنامه بسیار قدرتمند است، بدون محدودیت برای رسانه و چت.


        از اعلان‌های دسکتاپ، استیکرها و ارسال، دریافت فایل‌های عکس و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.
        پس از 6 ماه عدم فعالیت، حساب کاربری مربوطه به طور خودکار حذف می شود.


        دو نوع چت وجود دارد، یا یک چت معمولی که از رمزگذاری سرور مشتری استفاده می کند و می تواند از چندین دستگاه به آن دسترسی داشته باشد یا چت مخفی که از رمزگذاری سرتاسر استفاده می کند و فقط توسط دو دستگاه شرکت کننده قابل دسترسی است.

    نصب تلگرام

    برای نصب تلگرام در لینوکس کافیست آن را از وب سایت رسمی دانلود کنید. سیستم عامل شما مستقیماً شناسایی می شود و دکمه ای را که باید انتخاب کنید در پاسخ به نیازهای شما مشاهده می کنید. یا می‌توانید از دستور wget برای دانلود مستقیم آن‌طور که در خط زیر مشاهده می‌کنید استفاده کنید

    اسماعیل
    يکشنبه 8 اسفند 1400 - 14:35
    بازدید : 344
    برچسب‌ها :

    بازیابی پیام های حذف شده ی تلگرام

    چرا باید پیام های حذف شده تلگرام را بازیابی کنید؟

    تلگرام نیز مانند واتس اپ یکی از اپلیکیشن های اجتماعی است که به طور گسترده مورد استفاده جوانان قرار می گیرد. این یک برنامه پیام رسان محبوب است که می توان از آن برای حفظ ارتباط با دوستان استفاده کرد. از آنجایی که تلگرام پیام‌های چت را ذخیره یا پشتیبان‌گیری نمی‌کند، اگر به‌طور تصادفی پیام‌ها را حذف کردید، باید بدانید که چگونه این سوابق چت را بازیابی کنید.
    از بچه های خود محافظت کنید

    این در حالی است که جوانان از تلگرام سوء استفاده می کنند و شکارچیان در تلگرام کودکان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. می‌توانید از ابزار کنترل والدین برای بازیابی پیام‌های حذف شده در تلفن فرزندانتان استفاده کنید. اگر پیام‌ها یا مکالمه‌های چت نامناسبی پیدا کردید، می‌توانید برای محافظت از آنها اقداماتی انجام دهید.

    نظارت بر فعالیت های آنلاین
    بر کارمندان خود نظارت کنید

    برخی از کارمندان ممکن است از تلگرام برای چت با دوستان در ساعات کاری استفاده کنند. علاوه بر این، آنها ممکن است اسرار شرکت را از طریق تلگرام فاش کنند. به عنوان یک کارفرمای محتاط، باید پیام های حذف شده تلگرام را برای محافظت از منافع شرکت بازیابی کنید.

    بر کارمندان خود نظارت کنید
    بازیابی پیام های تلگرامی که به طور تصادفی حذف شده اند

    علاوه بر این، اگر به طور تصادفی پیام های تلگرام را حذف کردید، قطعاً می خواهید آنها را بازیابی کنید. نگران نباشید، برنامه جاسوسی iKeyMonitor می تواند به شما در بازیابی پیام های حذف شده تلگرام کمک کند.

    ادامه مطالب

    اسماعیل
    شنبه 7 اسفند 1400 - 13:22
    بازدید : 283
    برچسب‌ها :

    آموزش نصب تلگرام

    دسکتاپ تلگرام
    پیام‌رسانی فوری خالص - ساده، سریع، ایمن و همگام‌سازی شده در همه دستگاه‌های شما. یکی از 10 اپلیکیشن برتر دنیا که بیش از 500 میلیون کاربر فعال دارد.

    FAST: تلگرام سریع‌ترین برنامه پیام‌رسانی در بازار است که افراد را از طریق شبکه‌ای منحصربه‌فرد و توزیع‌شده از مراکز داده در سراسر جهان به هم متصل می‌کند.

    همگام‌سازی‌شده: می‌توانید از همه تلفن‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌هایتان به طور همزمان به پیام‌های خود دسترسی داشته باشید. برنامه های تلگرام مستقل هستند، بنابراین نیازی به اتصال تلفن خود ندارید. شروع به تایپ کردن در یک دستگاه کنید و پیام را از دستگاه دیگر تمام کنید. دیگر هرگز اطلاعات خود را از دست ندهید.

    نامحدود: می توانید رسانه ها و فایل ها را بدون محدودیت در نوع و اندازه آنها ارسال کنید. کل تاریخچه چت شما نیازی به فضای دیسک در دستگاه شما نخواهد داشت و تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید به طور ایمن در ابر تلگرام ذخیره می شود.

    ایمن: ما وظیفه خود را ارائه بهترین امنیت همراه با سهولت استفاده کردیم. همه چیز در تلگرام، از جمله چت ها، گروه ها، رسانه ها و غیره با استفاده از ترکیبی از رمزگذاری متقارن ۲۵۶ بیتی AES، رمزگذاری ۲۰۴۸ بیتی RSA و تبادل کلید امن Diffie–Hellman رمزگذاری شده است.

    100٪ رایگان و باز: تلگرام یک API کاملاً مستند و رایگان برای توسعه دهندگان، برنامه های منبع باز و ساخت های قابل تأیید دارد تا ثابت کند برنامه دانلود شده شما دقیقاً از همان کد منبع منتشر شده ساخته شده است.

    قدرتمند: می توانید چت های گروهی با حداکثر 200000 عضو ایجاد کنید، ویدیوهای بزرگ، اسناد از هر نوع (DOCX.، MP3.، .ZIP، و غیره) تا حداکثر 2 گیگابایت را به اشتراک بگذارید، و حتی ربات هایی را برای کارهای خاص تنظیم کنید. تلگرام ابزاری عالی برای میزبانی جوامع آنلاین و هماهنگی کار گروهی است.

    قابل اعتماد: تلگرام برای ارسال پیام های شما با کمترین داده ممکن ساخته شده است، مطمئن ترین سیستم پیام رسانی است که تا کنون ساخته شده است. حتی روی ضعیف ترین اتصالات تلفن همراه نیز کار می کند.

    سرگرمی: تلگرام دارای ابزارهای قدرتمند ویرایش عکس و ویدیو، استیکرهای متحرک و ایموجی، تم‌های کاملاً قابل تنظیم برای تغییر ظاهر برنامه شما، و پلتفرم استیکر/ karinacss باز برای پاسخگویی به تمام نیازهای بیانی شماست.

    ساده: در حالی که مجموعه‌ای از ویژگی‌های بی‌سابقه را ارائه می‌کنیم، ما مراقب تمیز نگه داشتن رابط هستیم. تلگرام به قدری ساده است که می دانید چگونه از آن استفاده کنید.

    خصوصی: ما حریم خصوصی شما را جدی می گیریم و هرگز به هیچ شخص ثالثی اجازه دسترسی به داده های شما را نمی دهیم. شما می توانید هر پیامی را که برای هر دو طرف ارسال یا دریافت کرده اید، در هر زمان و بدون هیچ ردی حذف کنید. تلگرام هرگز از داده های شما برای نمایش تبلیغات استفاده نمی کند.

    ما همچنان مرزهای کاری را که می‌توانید با یک برنامه پیام‌رسانی انجام دهید گسترش می‌دهیم. منتظر سال‌ها نباشید تا پیام‌رسان‌های قدیمی‌تر به تلگرام برسند - امروز به انقلاب بپیوندید.

    https://snapcraft.io/telegram-desktop

    اسماعیل
    جمعه 6 اسفند 1400 - 20:55
    بازدید : 226
    برچسب‌ها :

    نحوه حذف مخاطبین در برنامه تلگرام: اندروید و آیفون 2022

     

    تلگرام یک برنامه پیام رسان رایگان و جذاب است که در واتس اپ، فیس بوک، اینستاگرام و غیره دارای ویژگی های منحصر به فردی است. همچنین می توانیم دوستان نامحدودی را در تلگرام اضافه کنیم. اما مشکل زمانی ایجاد می‌شود که کاربران تصادفی را در رسانه‌های اجتماعی اضافه می‌کنیم، چه در مورد حریم خصوصی باشد و چه پیام‌های اسپم از سوی کاربران. و انتظار مسدود کردن یا حذف آنها از مخاطبی را داشته باشیم که هیچ گزینه ای نداریم. بنابراین، اگر شما هم قصد حذف مخاطبین در اپلیکیشن تلگرام را دارید اما نمی دانید چگونه مخاطب را حذف کنید، نگران نباشید!

    برای حذف مخاطب تلگرام در اپلیکیشن تلگرام: اپلیکیشن تلگرام را باز کنید، کاربر را از لیست چت انتخاب کنید، روی عکس پروفایل کلیک کنید، روی سه نقطه عمودی ضربه بزنید و گزینه Delete contact و تایید را انتخاب کنید.

    اما صبر کن! فقط گاهی اوقات حذف آنها از تلگرام کافی نیست، یا باید آنها را از دستگاه خود حذف کنید یا می توانید همگام سازی خودکار مخاطب را غیرفعال کنید و مخاطب را حذف کنید، با این کار آن مخاطب از حساب تلگرام شما حذف می شود. بنابراین، بدون اتلاف وقت، بیایید راهنمای گام به گام را شروع کنیم تا مخاطبین تلگرام را به صورت دستی، همه مخاطبین را به یکباره حذف کنیم و با موفقیت برای همیشه آنها را از تلگرام خود حذف کنیم.

    نحوه حذف مخاطبین تلگرام در اندروید و آیفون 2021


    از آنجایی که هیچ گزینه یا ویژگی داخلی برای حذف چندین مخاطب شما وجود ندارد، باید مخاطبین تلگرام خود را یکی یکی حذف کنید. بنابراین، اگر می خواهید بدانید چگونه؟ مراحل ذکر شده در زیر را با توجه به دستگاه خود دنبال کنید.

    مراحل حذف مخاطبین تلگرام با استفاده از دستگاه اندروید


    اگر از اپلیکیشن تلگرام در دستگاه اندرویدی خود استفاده می کنید، برای حذف مخاطبین تلگرام مراحل زیر را انجام دهید.

     برنامه تلگرام را در دستگاه اندرویدی خود باز کنید
    پس از آن، روی سه خط افقی ضربه بزنید
    اکنون از پنل سمت چپ روی Contacts ضربه بزنید
    پس از آن، روی مخاطبی که می‌خواهید حذف کنید ضربه بزنید
    و روی نمایه یا نام کاربری ضربه بزنید
    روی سه نقطه عمودی کلیک کنید
    حذف را انتخاب کنید
    در نهایت روی دکمه OK کلیک کنید.
    پس از حذف مخاطب تلگرام فراموش نکنید که تاریخچه چت با آنها را حذف کنید، مخاطب شما از حساب تلگرام شما حذف خواهد شد.

    اسماعیل
    چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 15:05
    بازدید : 229
    برچسب‌ها :

    نحوه ایجاد ثبت نام ایمیل با استفاده از اینستاگرام

     

    ساخت ایمیل برای اینستاگرام

    لیست ایمیل یکی از بهترین دارایی هایی است که می توانید برای کسب و کار خود بسازید.

    هیچ تغییری در الگوریتم گوگل یا ممنوعیت حساب تبلیغاتی نمی تواند لیست ایمیل شما را از شما بگیرد.

    هر اتفاقی که در دنیای بازاریابی آنلاین بیفتد، لیست ایمیل شما همیشه می‌تواند یک خط ارتباطی مستقیم با افرادی که می‌خواهند از شما بشنوند - و علاقه‌مند به خرید از شما هستند، در اختیار شما قرار دهد.

    توییتر
    فیس بوک

    80 درصد از متخصصان خرده‌فروشی معتقدند که ایمیل بزرگترین محرک حفظ مشتری است و 59 درصد از بازاریابان B2B می‌گویند که ایمیل مؤثرترین کانال تولید درآمد آنهاست.

    با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید راه هایی را که در آن لیست خود را ایجاد می کنید متنوع کنید.

    از این گذشته، اگر فقط از یک کانال برای ایجاد لیست ایمیل خود استفاده می کنید، رشد لیست ایمیل شما در برابر هرگونه تغییر در آن کانال آسیب پذیر خواهد بود.

    و بنابراین - تنوع باید در اولویت قرار گیرد.

    یکی از روش های کمتر شناخته شده برای ایجاد لیست ایمیل، استفاده از پلتفرم اینستاگرام است.

    برای بسیاری از مردم، استفاده از اینستاگرام برای ایجاد لیست ایمیل، می تواند مفهومی عجیب به نظر برسد – اما در واقع خیلی سخت نیست.

    در این پست، ما قصد داریم به نحوه استفاده از اینستاگرام برای ایجاد لیست ایمیل نگاهی بیندازیم.

    ما نگاهی به برخی از تاکتیک‌های ساده‌ای که می‌توانید برای قرار دادن افراد در لیست ایمیل‌تان استفاده کنید - و همچنین برخی از رویکردهای پیشرفته‌تر خواهیم انداخت.

    در پایان این پست، دقیقاً متوجه خواهید شد که چگونه از اینستاگرام برای تنوع بخشیدن به رشد لیست ایمیل خود استفاده می کنید.

    شروع کنیم!

    چگونه کل فرآیند کار می کند
    مفهوم ایجاد ثبت نام ایمیل با استفاده از اینستاگرام می تواند کمی گیج کننده به نظر برسد، بنابراین اجازه دهید به طور خلاصه به این روند بپردازیم.

    در اینجا مراحلی وجود دارد که ما برای ایجاد ثبت نام ایمیل با استفاده از اینستاگرام دنبال می کنیم.

    به افراد دلیلی برای ثبت نام در لیست ایمیل بدهید
    مخاطبان ایده آل ما را در اینستاگرام بسازید/پیدا کنید
    لینک لیست ایمیل را در قسمت بیو اکانت اینستاگرام ما قرار دهید
    از افراد بخواهید به لیست ما بپیوندند.
    این فرآیند چهار قسمتی است که به شما امکان می دهد با استفاده از اینستاگرام در لیست ایمیل خود ثبت نام کنید.

    اگر تعجب می کنید که چرا مرحله 1 (به افراد دلیلی برای ثبت نام ارائه می دهد) قبل از مرحله 2 (ایجاد مخاطب) است - به این دلیل است که مرحله 1 به شما کمک می کند بفهمید که مخاطب شما چه کسی است.

    برای اینکه بفهمید چرا افراد در لیست شما ثبت نام می کنند، ابتدا باید بفهمید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه نوع مشوق هایی آنها را به ثبت نام سوق می دهد.

    سپس با استفاده از چیزهایی که یاد می‌گیرید – می‌توانید به انتخاب/پیدا کردن یک مخاطب بسیار هدفمند در اینستاگرام بپردازید که وقتی از آن‌ها بخواهید در لیست شما ثبت نام کنند، از درخواست‌های شما استقبال می‌کنند.

    هنگامی که پروفایل اینستاگرام شما مخاطبین ایجاد کرد، می توانید این مخاطبان را از لیست ایمیل خود و مزایای پیوستن مطلع کنید. ما بعداً به این موضوع با جزئیات بیشتری نگاه خواهیم کرد، اما در اینجا روش خوبی وجود دارد که می‌توانید از شما بخواهید به لیست ایمیل شما در اینستاگرام بپیوندند.

     

    منابع

    اسماعیل
    چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 0:43
    بازدید : 289
    برچسب‌ها :

    آموزش خواندن پیام تلگرام بدون اطلاع فرستنده پیام

    حالت روح تلگرام

     محبوبیت تلگرام به حدی افزایش یافته است که کاربران تمایلی به استفاده از خدمات پیامکی اپراتورهای تلفن همراه ندارند. مانند همه نرم افزارها، تلگرام نیز یک راز است.


    تلگرام در سال گذشته به یکی از محبوب ترین پیام رسان ها به خصوص در ایران تبدیل شده است.


    البته شما بارها اتفاق افتاده که کارینا میخواهید پیامی را بخوانید، اما نمی خواهید فرستنده پیام را برای شما بخواند. با این ترفند می توانید پیام او را بدون اطلاع فرستنده بخوانید.


    برای انجام این کار در نسخه موبایل، پس از وارد شدن به تنظیمات تلگرام به منوی Notification and Sounds بروید. در منو، مورد Popup Notification را انتخاب کنید.

     

     توجه داشته باشید که یک پنجره پاپ آپ که بخش عمده ای از اینترنت ما را به نفع سایر وب سایت ها در سراسر جهان مصرف می کند، در اینجا مفید است.

     

    در واقع این پنجره پاپ آپ هنگام دریافت پیام جدید به کاربر نشان می دهد و پیام تلگرام را بدون بررسی دوم می خواند بدون اینکه نگران باز یا بسته بودن صفحه گوشی در برنامه یا منویی باشد.


    در اینجا چهار حالت تنظیمات تلگرام وجود دارد:


    - بدون پاپ آپ
    - فقط زمانی که صفحه باز است
    - فقط زمانی که صفحه بسته شود
    - همیشه


    مهم نیست کدام یک از سه حالت آخر را انتخاب می کنید، زیرا بسته به شرایط پیام های انتخاب شده، اکنون هنگام ارسال در یک صفحه پاپ آپ ظاهر می شوند.

     در این صورت با اینکه متن پیام را می بینید، تا زمانی که دکمه view و login فشار داده نشود، بررسی دوم برای فرستنده انجام نمی شود!

     خواندن پیام تلگرام بدون چک دوم از این طریق برای همه پیام‌های ارسالی توسط یک کاربر امکان‌پذیر است و برای اسکرول به چپ یا راست می‌توان بین تمام پیام‌های متخلف اسکرول کرد.


    همچنین خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم در نسخه ویندوز به همین صورت امکان پذیر است.

     بنابراین ابتدا وارد تنظیمات شوید و سه گزینه اول را که مشاهده می کنید علامت بزنید.

    سپس روی قسمت برجسته شده در عکس بالا به عنوان شماره اعلان و موقعیت کلیک کنید. این صفحه چهار موقعیت را به شما نشان می دهد که باید یکی از آنها را انتخاب کنید. به طور پیش فرض، پیام ها در گوشه پایین سمت راست نمایش داده می شوند. در این صفحه بعد از موقعیت یابی تعداد پیام هایی که دوست دارید همزمان نمایش داده شوند را مشخص کنید. حداکثر پنج پیام را به طور همزمان مشاهده کنید. برای خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم کافیست روی آن کلیک کنید و پس از مشاهده پیام وارد پیام رسان نشوید.

    اسماعیل
    سه شنبه 3 اسفند 1400 - 0:37
    بازدید : 257
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 86
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه